söndag 11 december 2011

Ex.6

Jag låg och tänkte på alla snubbar jag träffat i mitt liv.Hur många det är,jag har aldrig kunnat umgås med snubbar utan att dom försöker nåt.Min morbror,mina kusiner,min morsas manliga vänner,farsans fyllepolare,bästa vännens pojkvän har våldtagit mig, alla var på mig när jag var ung och även som vuxen.
Jag har ganska många som är "besatta" av mig.Även såna som jag träffat för 10-20år sen,tjatar fortfarande och vill träffas.
Men ingen har någonsin gjort mig lycklig,jag har aldrig varit kär i någon av dom.Jag har varit riktigt tokförälskad i 3st. killar. Min första "kärlek" då,tuffa killen som alla ville ha,som försörjde sig på stölder,han som släpade sin nya brud till MIN lägenhet en natt och ville att vi skulle bo där alla 3 tills JAG hittat en ny lägenhet.
Efter honom blev jag kär i en annan brottsling,som var på rymmen från fängelset.Vi hade en helt underbar sommar,han var underbar..sen såg jag honom inne i stan med hans ex. dom hade blivit ihop igen,det var sista gången jag såg eller hörde nåt ifrån han.
Och sen fick jag känslor för "måbramänniskan" och han dumpade mig också på ett ganska kyligt sätt,med ett sms om att han träffat någon och dom stal varandras hjärtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar