söndag 11 december 2011

Mår skit!!

Är skakig,orolig,rastlös...VILL INTE! Skulle byta min tv,bredband och telefoni från Com Hem till Telia,men det gick åt helvete,ingenting funkade,så får väl göra ett nytt försök imorgon,då man ev. får tag på support.
Tror inte jag fått alla koder jag ska ha heller. :o/
Är så rädd för att bredbandet ska försvinna,hur överlever jag det?! Mitt LIV finns ju här i datorn.Får ont i magen bara av tanken.
Imorgon ska jag på startgrupp på arbetsförmedlingen.Känns som jag håller på exploderar snart,går sönder helt.
Har knappt sovit på en vecka heller och inte ätit.Igår åt jag en burk vita bönor och idag en knäckemacka,kaffe och lite musli.
Fast äntligen börjar min mjuka degmage bli platt! Brukar känna på den..är ganska nöjd,det var några år sen jag var så här smal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar