onsdag 14 december 2011

Pigg o glad,sugen på choklad..

Sov 3timmar till efter mina 12timmar..sen blev jag pigg och speedad,löste ett problem också som jag inte orkat ta itu med riktigt..skönt,en tung sten föll från axlarna. Var även ute på min promenad OCH har rott med roddmaskinen. Länge sen jag mådde så här bra.
Imorgon är det gruppmöte på af. igen. Kom och tänka på idag att JAG har faktiskt pratat och frågat mest under dom där mötena,konstigt nog. Fick medhåll för det jag sa från flera utav deltagarna och fick dom till o med och skratta.
På lördag ska jag ha skräckfilmsafton med min vän C. och vi ska dricka och äta lite gott.bla. HOTSHOT! Slurp! Hoppas jag känner mig okej den kvällen,vill inte börja lipa igen.

1 kommentar:

  1. Ser fram emot det vännen, men kom ihåg att jag gillar dig för den du är så sedet inte som ett misslyckande om du inte är på topp. Huvudsaken är ju att julens vackraste julgransförsäljerska gör sin leverans...Kram C

    SvaraRadera