fredag 16 december 2011

Jobbig vecka

Men jag känner mig lite nöjd att jag klarade av mötena.Idag träffade jag 3st.pers. på arbetsförmedlingen,vi pratade om min framtid..som börjar nästa år.Nu är jag "ledig" fram till den 10/1.Hoppas jag kan slappna av mentalt tills dess.
Fick höra idag att jag var SPÄD..första gången någon använt det ordet om mig. Jag berättade för arbetspsykologen om att hennes ord förra veckan förvärrade mina ätstörningar. (Om att jag ser ut och få i mig näring) Hon blev helt chockad av det och sa- Men NEJ..Jag trodde inte du kände dig fet,bara att du straffade dig med mat.Jag tycker du har perfekt kropp,späd,kvinnlig men inte FÖR smal.
Och på första mötet tänkte dom också på mina yrkesval.. att hur skulle jag orka/har orkat med tex. tunga lyft,då jag är så liten och späd. Jag är stark som en karl faktiskt. Fick beröm för att jag hade pratat så mycket under startmötena också. Hon sa att -Du var den enda som pratade nästan i den tysta gruppen. :)
Så jag har lite framtidshopp ändå,jag kanske blir arbetande,fungerande människa igen.

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig förlorat hoppet om att du ska bli så pass bra att du kan fungera i arbetslivet igen...Kram min underbara vän

    SvaraRadera