tisdag 24 april 2012

Blähää!

Kom inte iväg till jobbet idag.Spegelbilden var så grotesk imorse.Ögonen är jättesvullna med värsta påsarna under,men även hela ögonen är röda och små. Sov i drygt 4timmar istället. Nu skiner solen och jag blir stressad av det,borde orka gå på min raska promenad,men känner hur tung jag är,hur trött jag är...kommer inte och fixa det idag...Får försöka ha en baravaraslappdag.Eller så tränar med grejerna jag har här hemma lite senare. Nu ska försöka få ner hjärtklappningen,ångesten för att jag inte klarar av nåt och bara sätta mig ute på balkongen och njuta av solen. Vet inte om jag klarar av det. :( Sol innebär även att man förväntas må bra...att man ska kvittra ikapp med småfåglarna..Jag vill bara begravas i ett svart hål. HATAR mitt mående,det onda inuti mig.

1 kommentar: