fredag 27 april 2012

Sorgligast!

Nu har även "Objektet lämnat mig,det sista han skrev var -Ta hand om dig, men glöm inte att leva. Jag älskar dig.
Hur KAN jag leva utan hans ord?!Han fanns där när jag mådde som sämst och fick mig ofta och le,leva och drömma/fantisera om framtiden.
Ja,vad gör jag då jag mår dåligt?! SPYR ut inälvorna..när jag spyr ut smärta,så spyr jag tills det bara kommer ut galla,ögonen pluppar nästan ur sina hålor...men smärtan följer inte med  ut i spyan ,lika lite som ni som skär i er själva får ut det genom blodet,men det lidrar kanske lite...vet inte.
Tar några tabletter på det här och hoppas jag får försvinna några timmar..Tabletter trots att jag druckit lite öl o vin...spydde ju ändå upp en del nyss,fast vem bryr sig?! Inte alla dom som har lämnat mig iaf. inte NÅGON,allra minst jag själv! Jag är inte värd någons omtanke...jag ÄR spyan som jag spolar ner!

1 kommentar: