fredag 27 april 2012

Uttråkad

Jag är sjukt uttråkad,men har ingen lust och sova egentligen,känns som jag sover bort mitt liv,det lilla liv jag lever fortfarande.Har haft en period då jag ätit massa svull och har inte spytt upp allt,ÅNGEST och MISSLYCKANDE är orden som skriks i mitt huvud..Snart så är jag väl en fet,slö flodhäst som avskyr sig själv ännu mer. Har varit på "fittig" humör också,blir irriterad på allt. En människa skrev idag på en sida att -Man måste först erkänna att man själv mår dåligt, innan man kan se att andra gör det! "Bullshit" enligt mig,samma rappakalja som dom som säger att -Man måste älska sig själv innan någon annan kan älska dig...bla,bla,bla!!
En kvinna som jag känner såg mig idag och tyckte jag såg fräsch ut.Och jag som ville sjunka ner genom marken för jag tyckte det var jobbigt och prata med henne,samtidigt som hon stod så nära och "granskade" mig...sen var hon väldigt pratglad också,det blev besvärligt och försöka avsluta hennes samtal och smita därifrån. Hon är väldigt storväxt,men jag tycker hon är kvinnligt vacker. Synd att jag aldrig skulle tänka likadant om JAG var så stor.,never ever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar