lördag 28 april 2012

Bättre idag..

Jag visste ju att han skulle försvinna någon dag,men ändå kom det plötsligt..för det är inte bara det att han förvann från sidan,utan han förvann helt ur LIVET liksom..PUFF,borta,eftersom jag endast vet hans förnamn och hur han såg ut..eller åtminstonde det namnet han gav ut och den bilden han hade på sin sida,sen är det ju inte säkert att det var sanningen...men han var den personen för mig oavsett och han var speciell.

Är lite förkyld idag..näsan rinner och halsen värker...men är ganska pigg ändå..lite uppåt speedad fortfarande..Har städat av balkongen och skulle tvätta dynan till min solstol,men den var i så dåligt skick så den sprack och skumgummit svämmade ut..Så nu har jag en stor-våt-dyna i mitt badkar,som blöder skumgummi. :(

Beställde blommor en till en fd. väninna,som hjälpte mig då jag rasade för ca. 1,5år sen,hon har det tufft själv nu,med sjukdomar,hudcancer mm. Så trots att vänskapet fick ett snöpligt slut,då även hon sa upp bekantskapet plötsligt för en struntgrej..så glömmer jag inte dom som hjälpt mig och funnits där.

Imorgon ska jag hälsa på hos en annan väninna,som jag inte sett på 2år! Vi har inte varit ovänner eller något,men kontakten bröts,men vänskapet består med henne,det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar