måndag 30 april 2012

Underbart,men nervöst.

Det var underbart och träffa min väninna igen,men lite jobbigt samtidigt. Jobbigast blev det då det kom en annan dit,som jag också känner litegrann..Hon stannade inte länge,men jag höll på och få panik innan hon dök upp,ville åka hem.Men det gick bra och prata lite med henne också..trots att min mage började låta efter 2kaffekoppars nervösa drickande,vilket gjorde allt umgänge ännu jobbigare,blev kallsvettig och ville sjunka genom golvet typ,när magen skrek högt som en pilsk katt.
Ska åka till min väninna imorgon med,hon bjuder på middag och så ska vi gå ut och kolla på en brasa,vilket innebär många människor och blir bra träning för mig,antar jag.
När jag kom hem så hetsåt jag en pizza och spydde...Blev lite glad då hon väninnan sa att jag blivit så smal,men kände mig allt annat och ville inte bli "fetare",men ville äta en pizza av någon anledning ändå.
Börjar bli orolig för onsdagens arbetsträningsdag ....Kan inte jag få dö innan dess?? Gå upp i rök bara?
Har slutat med Propavanet,så jag sover ingen bra..vaknar titt som tätt och drömmer sjuka drömmar..Tar Imovane och Atarax till natten. Tanken var att jag skulle göra paus nu under ledigheten med allt,men klarar inte av det...samtidigt som jag får ångest av att somna till tabletterna..får ångest av att sova...får ångest av att vara vaken också ifs.
Har tagit insomningstabletter redan,så inlägget kanske blev därefter...rörigt och oförståerligt?!

1 kommentar:

  1. Inte alls rörigt och oförståeligt för min del. Men visst är livet rörigt och oförståeligt ibland, med väldigt blandade känslor. Men du får försöka se det som så, att du har känslor och du är medveten om dom OCH du är en klok kvinna med en sjukdom som du försöker bli frisk från...Kram!

    SvaraRadera