måndag 30 april 2012

Självdestruktivtspeedad!!

Har spytt varenda dag igen..vill spy ut inälvorna,vill spy tills det blir något fel,som inte går att rätta till. Har varit sjukt rastlös och irriterad...hade behövt träffa någon som bankar eller våldtar skiten ur mig,så jag blir helt matt och orkeslös.Har för mycket power i mig nu,för mitt eget bästa.Kan föreställa mig att jag mår ungefär som någon som hade tagit en uppåtdrog.Man tror man....är allt det där,som man vissa dagar bara läser om. Jag kan få vem jag vill,jag kan göra vad jag vill och jag kan bli vem jag vill!!!
Ja,jag har druckit igen...även fast jag spydde upp det mesta nyss...Skulle vilja testa droger,som får mig och tappa taget,göra det jag inte vågar annars...som släpper spärren till dödsporten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar