lördag 5 maj 2012

Medicinlådan

Min medicinlåda är lika stökig som min hjärna. Tog inga sömntabletter inatt och har sovit därefter..Somnade först imorse då det började bli ljust och vaknade varenda gång jag skulle vända på mig.Men är inte så värst trött ändå,bara förvirrad och glömmer bort saker jag ska göra. Idag började jag med nya antideppmedicinen..får se hur det blir med det.

"Måbramänniskan" skrev liten kort mess till mig..som jag läste igenom många gånger,så obetydlig,men ändå så betydelsefull för mig,började fantisera direkt om honom inatt då jag inte kunde somna.

När jag var yngre så umgicks jag med kriminella killar..Var helt stormförälskad i en kille som hade rymt från fängelset..vi hade en spännande,men kort sommarförälskelse.Sen när han muckade så blev han ihop med sitt ex. igen. Iaf. så har han skrivit till mig på Stayfriends..ett meddelande jag inte kan läsa då jag inte betalat medlemsavgiften,så nu våndas jag,är det bättre om jag inte vet vad han skrivit,eller vill jag veta och ev. låta han störa mitt liv igen??Än så länge så vill jag inte veta,men är nyfiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar