lördag 11 augusti 2012

Bakis..

Kom iväg igår..och det var ganska kul..fick den uppmärksamhet jag behövde,komplimanger o ragg.Fast jag var duktig flicka o åkte hem ensam..med t-bana o buss....det ni...nog första gången jag åker hem ensam kommunalt. Var ganska packad..Så egentligen otroligt att jag inte följde med någon ragg.Men nu är jag stolt över mig själv o slipper ångesten idag.Kunde likabra vaknat nånstans med någon jag inte känner o kännt mig billig+att vad hemskt det hade varit o ta sig hem idag då jag är så här bakis.

3 kommentarer:

  1. Riktigt IMPONERAD...Kram vännen.C

    SvaraRadera
  2. Fick verkligen vuxenpoäng! ;-)

    SvaraRadera
  3. Woho GRATTIS, var STOLT över dig själv och njut av att du visat dig själv respekt!!! Alla steg framåt är ett steg i rätt riktning och det är viktigt att faktiskt se det, att man har gjort ett bra val och avvikit från den annars så upptrampade destruktiva vägen.
    Det är så lätt att glömma av när man gör sånt som faktiskt är bra för en, nä istället så slår man på sig själv för allt dumt man gör, men nu ska du sluta slå på dig själv och börja vara snäll mot dig.....och nu var du snäll mot dig och det gör mig väldigt väldigt glad!!

    KRAM!!

    SvaraRadera