måndag 6 augusti 2012

Glatt överraskad.. :-/

Mina sleepisar tog slut...tänkte sluta med dom (igen)..men det gick som det gick med det. Måendet har åkt bergodalbana igen..och en RIKTIGT häftig bergodalbana ingen mjäkig. Speedad,kåt,euforisk.förbannad,trött,lycklig,deprimerad...och allt på en o samma dag typ. :-(
Ja,var på apoteket o hämtade nya sleepisar..trodde jag hade en gammal recept på Imovane liggandes..vilka är bara på 7,5mg. ..så jag blev glatt överraskad då jag hade Zolpidem ratiopharm tabletter istället,vilka är på 10mg.  Fasiken att läkaren missade o skriva ut Propavan..så jag kunde sovit lite längre o inte behövt vakna efter nån ynka timme. (Har ju tagit extra sleepis ibland då jag vaknat)
Killen jag träffade försöker jag skita i..väntar tålmodigt,kanske hör han av sig efter sin semester om han blir kåt. :-/ (Ja,jag skulle träffa han direkt om han vill ..suck) Är glad ändå att våran första o enda dejt var en nykter,ingen sexdejt..hade kännt mig mer dumpad om jag legat med han,eller sugit av han där ute.

1 kommentar: