söndag 5 augusti 2012

Varför blir det alltid så?? :-(

Inte ett pip ifrån senaste dejten. WHY? Kan dom inte ens skriva att dom inte ÄR intresserade?? Tystnaden är värst.
Känner jag faller i nedstämdhet o självömkan igen. Får panik för att ännu en sommar har snart passerat utan att jag hunnit njuta av den.Förra året var jag åtminstone nere i Småland några ggr. o kopplade av utan dator o tillgänglighet. Det enda jag gjort iår var att jag var nere i Skåne typ ett dygn. :(
Jag som hade bestämt i våras,att iår ska jag åka in till stan ofta o bara strosa omkring..kanske ta nån öl på uteservingar osv. Har jag kommit iväg dit???!! Nope! Jävla tråkkärring...jag kan likabra fortsätta o proppa i mig mina sleepisar o försvinna ännu ett år.
jag missade en trevlig kräftskiva igår också...förstod inte att jag var bjuden.Kl. 21.00 sms:da han o frågade om jag skulle komma. Då var det försent ju..bara resan dit med bil tar över en timme. :(

5 kommentarer:

  1. Nämen du, nu tar du nog ut det negativa i förskott.....jag förstår hur du känner, men när man ser på det utifrån så träffades ni i fredags (eller minns jag fel där?) och idag är det söndag....det har inte ens gått två hela dagar!!
    Du får inte trycka ner dig själv så, speciellt när du säkert inte har nån som helst anledning till det. Att han inte hört av sig på två fjuttiga dagar betyder INTE att han inte vill träffa dig igen, och då kan han väl inte skriva att han inte är intresserad förstår du väl ;)

    Nej, ta det nu lugnt och se tiden an, kramar!! :)

    SvaraRadera
  2. Mmm..jag vet ju allt det där,men eftersom JAG visar på engång att jag gillar nån..så förväntar jag mig att snubben gör det samma. Och nu när han inte skrivit ett pip,trots att han varit inloggad på sidan där jag hittade honom och tror även han tagit bort mig på msn,så är det nog kört. Imorgon åker han iväg på en veckas semester...så...bye,bye!
    Det värsta är ju att han skrev samma kväll som vi träffades att det VAR mysigt o trevligt mm. Så därför bli jag ännu mer förvirrad. Ett hej,tänker på dig sms tar bara några sekunder o skicka. :(

    SvaraRadera
  3. Hm, jag tycker ändå inte du ska ta ut nåt negativt ännu.

    Om jag hade varit som du så hade jag väntat tills ett par dar efter han kommit hem från sin semester, har han fortfarande inte hört av sig då så skriv lite lättsamt till honom bara att "Hej, hur hade du det på semsetern? Vore kul att ses igen :)", ja typ nåt sånt.

    Vet han om den här bloggen?

    Kram :)

    SvaraRadera
  4. Jag kommer inte o skriva till han nån mer.Bollen ligger hos honom. Hoppas verkligen att han inte vet om bloggen.

    SvaraRadera
  5. Nä men då vet han ju säkert inte om den. Tänkte om han vet om den så är det ju kanske inte så bra att skriva här om honom och hur du känner, men då är det ju lugnt :D

    Han hör säkert av sig efter semestern, jag menar varför skulle han INTE göra det!

    SvaraRadera