torsdag 9 augusti 2012

Bra timlön!

Träffade min öppenvårdskontakt i typ 5min. han skulle ordna en ny kontakt åt mig o be läkaren skriva ut Propavan åt mig. Pratade o drog fram papper om ev. bipolaritet,men han var inte intresserad av att varken lyssna eller kolla på papprena jag fyllt i. :-/
Har ju varit sjukt speedad i en veckas tid nu...och fasar för "raset" som brukar komma efter såna här dagar...länge sen mina speedade dagar höll på så här länge.
Är helt slut i kroppen,för även om hjärnan orkar nu och vill göra allt,så tar kroppen stryk när jag stressar för 3st. På jobbet springer jag och gör allt det tyngsta..så det är tur att jag får vila nu i 3dygn.
Ska "gömma" mina sleepisar och försöka göra uppehåll i helgen. Imorgon om mitt mående håller i sig,tänker jag SUPA! Ev. drar jag till stan också,får se vad som händer. Planerar ju att träffa sötkuken under dán också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar