fredag 31 augusti 2012

Sleepless

Har inga sleepisar..eller har några st. kvar,men sparar dom tills jag verkligen behöver dom. Har ingen läkartid heller,så vet inte när/om jag får nya...vet inte heller hur det vart med Propavanet.
Imorgon ska jag till af. för att skriva på att jag vill gå truckkursen. Lite nervös för den,men ska försöka fixa det,förhoppningsvis är det mest killar/män där o då kommer det att funka bättre.Blir mer nervös o osäker bland brudar,kan inte vara mig själv.
Troligen så kommer jag inte få anställning där jag arbetstränar..så sista okt. blir jag antingen sjukskriven,halvtidssjukskriven eller helt arbetslös/sökande.Hoppas jag inte rasar igen i ren uppgivenhet..ger upp ..känner mig värdelös..tom. Har ju verkligen kämpat på arbetsträningen o vet att dom är sjukt nöjda med mig,men det kanske är förgäves.Dom är ju kända för att bara ha gratis arbetskraft.

Jag har funderat mer o mer på att jag troligen är Bipolär..men som många andra Bipolära så vill jag inte medicineras för det,för jag BEHÖVER mina speedade,euforiska dagar,det är dom jag lever för...vill ju må bra o då är det värt o må skit vissa perioder o "rida ut" det måendet,för man vet att sen kommer belöningen då man känner sig nästan drogad...man mår bra...man mår bäst.
Tyvärr är mina speedade dagar över för den här gången..sväljer o döljer mitt mående..har blivit proffs på det..att dölja mitt -sorgliga jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar