måndag 10 september 2012

Ful o svag

Kom inte iväg till arbetsträningen idag.Har knappt sovit,sleepisarna är slut o då maler min hjärna på,vill inte sova.Ser fortfarande grotesk ut..(en till anledning till varför jag inte klarade av o åka till jobbet.)
Skulle behöva ringa några samtal,men en sån här dag,blir det jobbigt.
Jag har spelat wf. och SongPop...och ska sluta med det nu,för jag är inte som dom flesta människorna,som kan ta en förlust med ro o gå vidare.Speciellt om spelet är baserat på kunskap,så mår jag dåligt efter en förlust,jag får en klump i magen o känner mig värdelös,kan INTE släppa det på länge. Kan vara därför jag aldrig haft någon direkt hobby..intressen eller hållit på med sport,för jag vill vara BÄST på engång. Ha,ha..kan tänka mig hur jag varit om jag hållit på med någon sport... http://sv.wikipedia.org/wiki/John_McEnroe x 10...hade ju helt klart blivit känd för min temperament och min barnslighet.
Samtidigt gillar jag ord o kunskapsspel..bra träning för hjärnan..men just nu när jag mår så här,så är det bäst att jag låter bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar