söndag 9 september 2012

Grrr..snyft...gäsp

Ingen vidare bra dag idag. Ser fördjävlig ut,ögonen är svullna efter gårdagens spyande+ att jag vaknade redan 07.00 imorse. Försöker orka städa o tvätta.Tog till o med en Fluoxetin för att försöka stabilisera måendet. Spelar spel o blir FÖRBANNAD då jag loosar. (PMS) Är deppig o trött,känner mig förkyld o frussen. Ute är det kallt o höstigt...gillar inte hösten,allting DÖR,så även jag. Ja,ja...nu ska man skriva att det är mysigt med mörka höst kvällar,då man kan tända ljus och höstfärgerna är varma o vackra. Så SKA man tycka,bara för att alla tycker så.........?!Vissa dagar kanske även jag tycker så,som när jag tog bilden på det här trädet.Har ett kluvet tyckande om träd...både älskar träd,men är även lite rädd för dom.Mörka skogar är läskigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar