lördag 15 september 2012

Jag är såååå...blä!

Jag är så trött på mig själv o på mitt liv! Varför kan jag inte ändra mig då? Bli någon annan (slags människa)?! Ta mig i KRAGEN! Klippa mig ,skaffa mig ett jobb? Skärpa mig? Älska mig själv,så någon annan annan kan älska mig också! Har "du" tagit dig ur en depression/dåligt mående,så borde ju även JAG klara av det?! Min framtid är ett oskrivet blad o endast jag bestämmer hur det ska bli?! Var positiv!  Jag har ett val,leva eller dö! Tänk på mina närmaste,som måste stå ut med mig.(Finns inte så många ifs.) OSV.

Varför sitter jag här o stinker av svett med skitigt hår?! Dricker rödvin o äter choklad,som ändå ger mig ångest,eftersom jag inte kom iväg på en promenad idag,trots det vackra vädret.Var på väg,men batterierna tog slut o jag la mig på sängen sängen istället o låg där i 4timmar o försökte sova.
Jag försökte med lite ljusterapi o solade en stund ute på balkongen.Men....:-/
Jag spelar wf. med några som HAR ett liv,så dom lägger ord väldigt sällan.
Jag läser fb. och där händer inget mer än att folk skriver om sina planer för kvällen,eller det dom har planerat längre fram. Inte en endaste människa skriver att dom är ensamma,patetiska o har inget liv,inga vänner,inga intressen,som jag!
Undrar om jag borde skruva åt mina skruvar,som är lösa?! Äh! orkar inte just nu.

Brorsans sötsvenssonkille-bästa kompis sms:de då jag låg i sängen,han hade velat fika med mig,då han ändå ska hitåt. Svarade inte ens.
"Måbramänniskan" skrev-
sorry att ja inte har svarat ...har helt enkelt inte orkat...Bara så satans trött på allt,,,
Sen har han inte skrivit nåt mer................

1 kommentar:

  1. Hej.

    Vill bara påminna dig om att du inte är ensam. Vi är fler precis som du och det är faan inte lätt att "ta sig kragen" som det verkar vara för andra personer. Ta det lugnt så länge du jobbar framåt istället för bakåt är det okey.

    Viktigast....du är inte ensam om att må såhär.


    Stor kraam

    SvaraRadera