torsdag 20 december 2012

Ganska okej...

Är ganska nyknullad..var hos HD-mannen idag och hade lunch-sex och fick mersmak..celibattiden är över nu! Går med ett pirr o leende på läpparna..

Min A-kassa kom igång och jag hinner få pengar därifrån innan nyår.

Jag har helt SJUKA drömmar nu när jag sover med hjälp av sleepisar,synd att man inte kan få dom på film o visa.Jag både skrattade och grät som fan inatt i sömnen.(vaknade då o då)

Hade en dejt igår också..men det var lite stelt o långa tysta stunder..vi kollade sen på 69saker du vill veta om sex..bra förstadejtenprogram. Men han äter inte GRÖNSAKER..varken kalla eller varma...skulle ha svårt o leva med en sån..jag äter ju i HUVUDSAK grönsaker.Sen så är han allergisk (får ont i magen) av vitlök..och jag älskar vitlök...3:je minus var att han inte dricker KAFFE!...Men,men..han var ganska söt,får se om jag träffar han igen nångång.

Just nu känner jag att HD-mannen har tagit över mina tankar..längtar tills vi ses igen.Men jag ska vara cool..för nu är det HAN som "jagar" och så ska det vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar