lördag 22 december 2012

Sleepisar-take me away!

Har sovit med hjälp av allt jag har här hemma i drygt 2dygn.Tar nya då dom gamla inte låter mig sova,Känner mig svag o groggy då jag är vaken.Tog nyss 3tabletter till..vill bort att tag till.Vill inte tänka hur ensam jag är..vill inte tänka att jag kan ligga död i flera dygn,innan någon hittar mig. Men jag har inga planer på att dö (ta livet av mig) även fast godnatt orden önskar något-som att låt mig bara få somna in.Vill inte vakna till denna ensamma,JOBBIGA,egoistiska, knulliga värld.

Kondommannen sms:ade för ett tag sen och blev putt på mig,eftersom jag svarade ganska kyligt på hans mess. Så han skrev att han kommer nog inte höra av sig nån mer.
Och? Vad ska göra åt det då? Tvinga han på mina bara ben?...-Kom hit och berätta för mig hur mycket du saknar ditt ex.........?! Gråt ut då du kämmer att du bedrar exet om vi kommit varann nära.
Hör inte av dig på en vecka el. 2,för att sen skicka ett kallt sms -Läget? Läget är upponer i en skittunna.

Dom flesta har sina julaftons o nyårsplaneringar o fixa o trixa med.
Jag säger bara bye,bye....be hyppy!
I will be HO,HO,Home alone....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar