söndag 16 december 2012

Slapp,slö o likgiltig.

Är på ganska pissigt humör idag. Håller på och kämpar med att gå ner i vikt,så tankarna kretsar kring mat/träning.

Har en väninna mindre igen..men är ganska likgiltig angående det också,känns som vi inte förstod varann,trots att vi kännt till varann i drygt 10år. Hon påstår att jag skulle sagt en massa saker efter jag varit hos henne,som inte stämmer...alltid är det något missförstånd.Orkar bara inte försvara mig jämt,lönlöst.

Träffade en fd. "kuk" i fredags...och tyckte jag fick ett kyligt bemötande och inte ett ord efteråt om det var trevligt o se mig igen efter så lång tid. (Vi hade ingen form av sex den här gången,träffades ute)

"Kondom-mannen" är tyst också.

Skickade julkort till ytterligare en som tystnat.."måbramänniskan",får se vilken reaktion det blir,om hans sambo skriver nåt horigt till mig igen.

SAKNAR "Objektet" något fruktansvärt..kommer jag ALDRIG mer o få skrivas med honom? SNYFT!

Imorgon blir det en massa samtal o möten bla. på af. Funderar på att ringa o boka tid till soc. också,A-kassan förhandlar mitt ärende fortfarande,trots att det ska ta högst 21 arbetsdagar.Jag anmälde mig till A-kassan den 30/10. :-(

Måste orka söka en massa jobb..men idag är det en day OFF!


4 kommentarer:

  1. Läst en del av dina blogginlägg. Blir ledsen när jag läser om hur du har det och jag önskar att du kunde få må bättre. Ville bara säga det! /JW

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag hoppas det vänder för mig nångång så jag får uppleva lite LYCKA.Antingen i form av djup,ärlig kärlek...eller ekonomiskt oberoende...Men,men...det verkar inte vara min lott i livet.

    SvaraRadera
  3. Ja, du åtminstone kunde fått dom små fjuttiga örena som är berättigade till, då hade iaf Det känts lite bättre. Hoppas du får dom innan jul och jag hoppas jag får mina innan jul med Kram

    SvaraRadera