tisdag 18 december 2012

Torr avsugning

Jag drömde inatt/imorse om att jag sög av min allra första pojkväns kuk.
Men jag var jätte torr i munnen så läpparna fastnade liksom o det vart inte direkt skönt för honom så han började krympa o slakna.Sen ändå kom jag igång med någonslag takt,så det gick för han MASSOR i min mun.Drömmen kändes så verklig.

Har snart sex-dejt med HD-mannen..får se hur den blir.Gillar inte riktigt då dom bygger upp för höga förväntningar.

Är helt broende av sleepisar...har inte ens testat somna utan,borde spara för jobbiga tider..Tänkte äta bara Atarax ikväll,men suget efter snabb sömn tog över,.

2 kommentarer:

  1. jag är också helt beroende av sleepisar, skulle aldrig kunna somna utan. atarax skulle heller aldrig ngåonsin fungera på mig för att somna på :/

    SvaraRadera
  2. Bara atarax fungerar inte heller på mig, måste ha insomningstablett..annars kan jag ligga vaken hur länge som helst :(

    SvaraRadera