onsdag 23 januari 2013

Glömsk..

Jag har blivit sjukt glömsk.Glömmer bort namn framförallt,men även vad jag har sagt o när saker har hänt.(Tiden)..
Inatt så drömde jag om det också.Jag hade flyttat till Finland och väl där i nya lägenheten så sa jag till min mamma- Jag kommer inte ihåg hur jag har hamnat här...allt innan var bara ett mörker.
När jag rasade för drygt 2år sen,så hamnade jag i denna mörker.Var inlagd i 5veckor,firade min födelsedag på psyket.Jag hade visst köpt tårta,några var där o hälsade på..och dom andra patienterna o vårdarna hade visst ätit upp min tårta...berättade min vän.Har så många svarta luckor och ECT:n gjorde inte saken bättre.
Kommer ihåg att jag hade dygnetruntvak den första tiden.Jag varken åt eller drack.Men sen började jag tycka synd om dom bara satt där o vakade över mig o hade tråkigt och tänkte att dom inte skulle behöva göra det för min skull.Dom skulle även sätta dropp på mig,så självmord med hjälp av vätskebrist skulle inte fungerat.Lurade dom i drygt 4dygn ändå...dom märkte inte att jag inte drack nåt...inte ens då jag fick medc.
Den ena trodde väl att den andra gett mig dricka osv. inget dom skrev upp.

2 kommentarer:

  1. Hej. Här är ännu ett maskrosbarn som ramlade in på din blogg.
    Hoppas du har en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Har inte fått ECT så att jag är glömsk har inget med det att göra. ;D
    Men jag glömmer allt ibland, hela dagar av vad
    jag gjort och sagt, det är lite läskigt att få
    det återberättat och man har INGET minne av händelsen.. =/

    SvaraRadera