tisdag 29 januari 2013

Allt borde kännas bra..för jag ÄR bra!

Var på intervju om pratikplats idag och jag fick den. (Om inte af.+fk. sätter käppar i hjulen)

Jag har sovit apdåligt och drömt sjuka drömmar som jag vaknade till hela tiden.Så då var jobbiga drömmarna troligen inte Propavans fel,för dom är slut.Mest handlade det om fiskar i alla möjliga varianter,både döda o levande och annat slemmigt också och en svärm av malar som attackerade oss,men även om tappade väskor,hytt,saker och minnesförlust igen,..var på någon kryssning.

Jag var ute i lördags och blev packad som oftast..no memory från sena natten.
Kommer ihåg att jag pratade med en dryg b-ex-kändis (musiker,med sjuk 80-talsfrilla) och att jag retade gallfeber på en lika dryg brud.Hånglade med en ROLIG typ,med rolig mössa..trängde mig före på tjejtoan och betedde mig väl mest som en tonårsbrutta. :-/ BLÄH! ÅNGEST! Nu ska jag hålla mig hemma..till påsk iaf.

Är glad att pengarna verkar räcka den här månaden med godo till räkningarna...SKÖNT,släpper lite på oroskänslan.

2 kommentarer:

  1. vad är det för praktikplats? hoppas det blir bra.

    låter som många haft/har mardrömmar av propavan, det problemet har jag aldrig haft. fast nu verkade det inte vara som om det var den som orskade mardrömmarna kanske?

    äh, full som en tonårsbrutta... det måste man få bli ibland, även om ångesten kan bli total efteråt.

    SvaraRadera
  2. På Bauhaus med stor chans o få säsongsanställning sen efter praktiken. Nu tror jag drömmarna berodde på ångest,bakis och oro.

    SvaraRadera