fredag 1 februari 2013

Be raped-and smile! You deserve it!

Jag skrev ju lite i inlägget här nedan att jag förut inte tänkt så mycket på allt som jag varit med om.
Har folk utnyttjat mig,både sexuellt eller pengar/tidsmässigt så har jag förtjänat det...så har det alltid varit o så kommer alltid att vara.När jag var på allra första psykologbesök för drygt 2år sen..och han blev tänd på det jag berättade och ville att vi skulle träffas då jag mår bättre mm., har jag tänkt sen efteråt,,ja so what,han var ju en man,varför skulle behandla mig annorlunda? Min första gynekolog taffsade på mina bröst..jag var 16år då o skulle ha P-piller.
Nu först senaste året har jag mer börjat tänka på -HUR kan dom göra så mot mig,varför? Jag måste ju vara hemsk,som får dom till att vilja skada mig,både fysiskt o psykist? Till o med min egen MORSA,sket i mig!?
Det GÅR inte o älska mig av någon anledning..jag triggar igång någonting till o med i den snällaste personen,som får dom o ge sig på mig,dom slutar tänka helt och skiter totalt i vad dom gör mot mig.
Och efteråt fattar dom inte ens att dom har skadat mig..(både fysiskt el./och psykist)
Som mitt senaste lite längre försök till förhållande med min fd.klasskompis..som är som en lugn norrlänning.. han tröstade mig en natt då jag fick "anfall"..och sen tog mig med våld..knullade mig hårt i röven+ alla andra påtvingade ställningar..Han blev so MACHO..kände sig manlig efter att ha tröstat "lilla mig",att han gick igång på det,sen somnade han nöjt. Han ringde idag o ville träffas igen. Det var "bekvämt" o träffa någon han kände redan,han orkade inte starta något nytt förhållande. :-/

Min öppenvårdskontakt sa-Lilla vännen..då jag berättade att jag tar Flouxetin trots att jag inte mår så bra av dom...just därför,tar jag dom..ännu ett självskadebeteende.Har läkaren skrivit ut dom till mig,100tabletter utan någon uppföljning..så gjorde han väl det för att jag ska ta dom,skit i hur jag mår...vem bryr sig??
Är lite som en trotsig unge,känner jag...en unge utan livslust.


1 kommentar:

  1. Det är verkligen ofattbart att "professionella" tar sig rätten att antasta dig mentalt och fysiskt! Hur fan kan en psykolog med att föreslå att träffas privat för att han blev kåt när du försöker anförtro dig?! Jävla miffosar. Anmäla kanske känns för mycket, men du borde ändå nämna det för någon annan i psykvården som du går till.

    Du har otur med de du anförtror dig åt. De är själviska idioter, utan diagnos, utan vett att skämmas och kanske utan att ens veta om det. Deras hänsynslöshet är obegriplig.

    SvaraRadera