onsdag 16 januari 2013

Måendet svänger..

Har mått skit ganska länge nu.Men nu känner jag att måendet håller på o svänger..
Det "bubblar" inuti mig..som en het gryta.Vad det blir utav det hela vet jag inte än...just nu är det en stor gryta,med en massa blandade känslor.
Just nu längtar jag efter KÄRLEK! Har drömt om kärlek/förhållande några nätter..ingen kärlek som är som en dans på rosa moln,utan kärlek där JAG har backat undan,"testat" killen osv.(som jag brukar göra) men han har inte gett upp mig...utan hänger envist kvar och skrattar åt mina försök att bli av med honom..för han förstår att det är det sista vill egentligen..att han ska lämna mig.
På sätt o vis känns det bättre,då jag är ledsen och apatisk,för då vill jag vara ensam och "tycka synd om mig själv" typ....När jag börjar må bättre,så börjar jag dagdrömma och får POSITIVA tankar..vilket inte är så bra...för jag blir alltid besviken över att det är just bara -DRÖMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar