måndag 14 januari 2013

Steril-hysteri!

Jag kommer från ett "skitigt" hem.Min morsa har aldrig varit bra på att städa.Vi har haft djur..hund,katt,marsvin,fåglar i hemmet.Min morsa har fem barn..och bakar jämt. INGEN av oss har några allergier,astma eller har varit mer sjuka än andra.Tvärtom faktiskt!..Tänkvärt! Jag tycker denna bakteriehysteri har gått alldeles för långt och är inte bra för våran miljö heller med alla dessa rengöringsmedel hit o dit.
Jag tror man måste beblanda sig med olika slags bakterier för kroppen ska kunna bilda mot"gifter". Urbefolkningar som verkligen inte är RENA,bygger hyddor av skit mm. är friskare än någon steriltant.

1 kommentar:

  1. Mina barn är uppvuxna med massa olika sorters djur, hund/katt och olika sorters burdjur. En av mina 4 har allergi mor pälsdjur, men han vänjer sig vid dessa djur om han umgås längre tid med dom, tex min hund tål han, däremot andras hundar är det värre med.Annars har vi inga allergier. Inte heller mina syskon som är uppvuxna på ungefär samma sätt har allergier eller astma. Så jag tror inte heller att man ska ha det för "rent" när man växer upp.
    Hoppas du mår bättre idag. Kram på dig

    SvaraRadera