fredag 18 januari 2013

Restless tummy!

Jag spelar ganska många spel..på King Com,mobilen och även live och jag mår psykiskt dåligt då jag förlorar,jag får en sjuk känsla i kroppen..lite som restless leggs fast i magen. Vissa dagar är värre än andra och förlora mot vissa personer är värre än andra. Sen blir jag FRUSTRERAD då jag inte blir bättre på en del spel,hur ofta jag än spelar det. Men jag kan inte sluta...är besatt..Önskar jag inte hade så höga krav på mig själv. Jag blir inte direkt överlycklig då jag vinner heller..mer än någon sekund,sen är det dags för nästa match. Idag är en sån dag,då jag får restless tummy..En jag spelar Ruzzle med VINNER över mig varenda gång! En annan fick in värstingord precis på slutet på wf. där jag hade en chans. Jag SUGER! OCH har otur som oftast! :-(

1 kommentar:

  1. Stackars dig. Testa att vänd på steken. Har läst igenom din blogg och det känns dom om du hellre väljer att må dåligt än bra, du försätter dig i situationer som du VET får dig att må sämre (medvetet eller omedvetet) du hänger dig fast i minsta lilla bekräftelse oavsett om du får motsatt behandling hela tiden, du vet om att det enda du skriver om är sömntabletter o olika kukar samt om hur synd det är om dig du är så värdelös och alla lämnar dig. Skala av din ångest o ditt självhat, klä av dig naken och GRANSKA dig själv. DU styr ditt liv o ditt mående OAVSETT vad andra har gjort mot dig. kasta offerhatten och ta plats i ditt eget liv! Jag tycker inte synd om dig, dina ord påminner mig om hur jag var och tänkte när jag var 17, och du är väl 40? Eftersom du lever idag hoppas jag du valt att leva, meen snälla börja andas då istället för att kväva dig själv!

    SvaraRadera