torsdag 22 december 2011

Red ut stormen inatt.

Klarade mig igenom nattens tankar.Satt länge och stirrade på min genomskinliga hud och blodådrorna som syntes så tydligt under den,men gjorde inget som skadade mig.
Hade helt jävla sjuka drömmar imorse. Jag åkte på en PÄRM! Ja en sån där vanlig hård pärm. Jag ställde mig i en sån,drog igång den med ett dragsnöre som på en gräsklippare och så svischade den iväg i en jädra fart,vart jobbigt och hålla i pärmkanten. :-) Jag jagade någon kidnappare. Det sjuka tar inte slut där..helt plötsligt åkte en snubbe med i min pärm..och idioten sprutade spolarvätska,trots att det inte finns nån vindruta på pärmen..ha,ha! Så jag blev förblindad av svidande vätskan.
Fick tips om att rita fjärilar på ställen man ville skada sig på. Just fjärilar är ingen bra ide för min del.Drömde mardrömmar om svarta fjärilar häromnatten. Jag gungade på en lekplats och så känner jag någonting innanför tröjan vid brösten och där sitter två stycken svarta fjärilar..och helt plötsligt ser jag att det kryllar av svarta fjärilar på sanden under gungan och dom kryper på mig..sitter fast med sina taggiga,gripben och jag fick panik och vaknade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar