onsdag 21 december 2011

Stressad,pressad!

Kan inte sova på nätterna,somnar först nångång på morgonkvisten och ligger sen kvar i sängen till 12.00 varje dag.Har haft det som regel nu att jag SKA upp senast 12.00,hur trött jag än är. Får ångest och hjärtklappning då jag ligger kvar så länge ändå. Imorse höll dom på och satt ny belysning i porten och borrade,fy fan vad rädd jag vart,lät som dom hade borrat 10cm från huvudet.
Idag kommer "sötkuken" hem från sin semester,han ville få en avsugning,men jag fixar inte det,har fått en stress-herpesblåsa på läppen också,som om jag inte såg tillräckligt trött och grotesk ut redan. :-(
"Fyradygnsknullet" tjatar om att han vill träffas varje dag också.Imorse skrev han att han kanske inte kommer och leva fram tills jul. Jag blir bara mer pressad och anti av hans tjat...ORKAR inte! Samtidigt som jag känner mig lite skyldig honom en sex-tjänst,eftersom han gav mig 1000kr senast för en avsugning,vilket var ganska mycket.
Idag har jag tvingat mig och städa här hemma,renbädda sängen,sortera tvätt osv. Så jobbigt/tråkigt att jag mådde illa.
Har nog bestämt mig för att hämta ut mina Imovane.Ska försöka låta bli och ta dom varje dag,men vill sova åtminstone en gång i veckan. Jag ser så jävligt trött nu..med svullna och röda ögon,vilket inte gör mig lyckligare direkt. Idag måste jag ut och handla lite också. Shit!!
Är lite sugen på att dricka också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar