fredag 13 april 2012

Känslobergodalbana

Mitt mående,mina känslor åker verkligen bergodalbana idag. Ena stunden känns det som jag ska bli speedad och på festhumör,för att sen börja gråta helt plötsligt...är såååå trött för att sen komma igång med träning med mitt hemgym,(har en roddmaskin,balansboll,5kilos hantlar och en magroller/tränare.)
Är sugen på alkohol..för att sen tycka att fan vad duktig jag är som dricker så sällan numera,både med tanke på kalorierna och med tanke hur mitt mående blandat med alkohol kan ha förödande konsekvenser.
Är inte direkt hungrig,men ändå hetsåt jag chokladpudding och spydde upp det så klart.
Positiva är att min skrotbil fungerar igen...borde vara gladare över det,som jag stressat ända sen jag köpte den,men vågar inte vara positiv..tror den ska börja brinna eller explodera varje gång jag kör den.
Kan inte fatta att det är helg IGEN..jag har ju precis härdat ut en långhelg..i ensamhetens tecken.
"Fyradygnsknullet" har ringt 2ggr idag..han vill KNULLA! Jag är typ skyldig honom 500kr och väntar bara på att han ska påminna om dom så att jag måste ställa upp. Sist jag var i pengarknipa så åkte jag till han och sög av han,skulle fått 500kr för det,men "tiggde" till mig 1000kr,för jag behövde verkligen pengarna till räkningar.
Han fick ju våldta mig i 4dygn i somras,så egentligen är jag kanske värd dom extra 500hundra.Jag hörde på hans röst att han tagit "kåt-drogen" igen..han skrattade och var uppåt,då blir han riktigt krävande och vill helatiden.Ljög att jag har mens,för att slippa träffa han idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar