fredag 13 april 2012

Psygologiskt spyende...

Jag har "frossat" och spytt IGEN..inte så ofta jag gör det 2ggr under en kväll,men ikväll har jag behov av att "plåga" mig själv.Ikväll handlar det inte om tjock eller smal,jag är varken hungrig eller sugen på nåt,utan det är enbart psygologiskt spyende/ätande. Jag gråter och vräker i mig tills jag blir sprickfärdig,äcklad..för att sen spy tills det kommer ut galla som svider i halsen. Ögonen blir sprängröda och svullna. Jag känner mig svag och värdelös. Svag även för jag vet att snart tar jag sömntabletter igen för att sova bort alla tankarna,sova bort mitt mående. Orkar inte tänka på mitt usla liv..orkar inte tänka på framtiden och krav man har på sig för att inte bli uteliggare,eller en zombie på nåt psyk.Sanningen är att jag egentligen vill ge upp allt och bli antingen eller...men än så länge finns det en liten,liten glöd kvar nånstans djupt inne i mig och ska jag överleva genom att plåga mig själv för att känna att jag lever,jag känner smärta,jag känner någonting..så....jag är inte död...än...så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar