söndag 8 april 2012

Tears!!

Tårarna bara rinner ikväll.Känner mig så ensam,oälskad. Har tankar om allt möjligt,vill bara försvinna,lämna allting.Kanske tur att jag inte har någon alkohol hemma..tur att jag har sömntabletter så jag kan sova bort tankarna igen.Har verkligen börjat avsky och sova bort "självmord"..fegt..jag vet ju vad jag vill egentligen,när ska jag våga?sen behöver jag  inte bry mig om någonting. Varför är viljan att ändå överleva allt skit starkare,varför slutar jag inte hoppas på kärlek och lycka även för mig?jag borde ju veta vid det här laget att så kommer det aldrig och bli för min del...Jag har så ont inuti,kan knappt andas,hjärtat slår i 190,jag är så trött,så trött på livet,så trött på mig själv,så trött på att kämpa ensam,försöka klara av allt själv..som det här med att laga bilen..Bilen som jag fick panikköpa,för jag behövde den snabbt och har ingen som kan köra runt mig och leta efter bil all evighet..och så blev det som det blev förstås..bara mera skit och stress då den inte fungerar. Saknar min nyare bil som jag var tvungen och sälja,som fungerade ALLTID,trygg och perfekt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar