torsdag 12 april 2012

Psykiskt trött..

Det har hänt en del sen sist. Jag träffade min nya öppenvårdskontakt och jag vet inte riktigt vad jag känner.Jag satt där hos honom och det blev ibland en pinsam tystnad,samtidigt som jag kände att jag ORKAR inte berätta om mitt liv IGEN. Jag vet inte..börjar fundera VAD hjälper och prata,prata,prata och älta om det som varit,om hur jag mår. Vi pratar ju aldrig om mina ätstörningar,mitt spyende,trots att det  är det jag behöver mest hjälp med,så jag inte fräter sönder alla mina tänder och mina inre organ. Äh! Nu träffar jag inte honom först 10:de maj nästa gång,men sen skulle vi träffas engång i veckan efter det.
Var hos Myrorna på besök idag..och det kändes ganska okej..KAN bli bra..Börjar arbetsträna 2tim/dag till o börja med.
Nu ska jag göra paus med sömntabletter igen..tog dubbla doser igår..Gick och la mig tidigt och sen när jag sovit "färdigt" dom tabletterna så tog jag nya. Sov i 12timmar...är ändå sååå tung i huvudet nu..hoppas jag kan koppla av i tankarna och sova inatt. Får så sjuka mardrömmar då jag tar Propavan..jobbigt och vakna med hjärtklappning och ångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar