tisdag 11 oktober 2011

Bättre dag..

Länge sen jag vaknade utan hjärtklappning..det var andra natten jag sov ganska tungt,utan att vakna titt som tätt,skönt som fan! Vädret är på min sida idag också..solen skiner och det blåser inte så mycket.Ska försöka ändra på mina promenadrutiner och gå på dagen istället för kvällen.Större chans att jag får sol på mig och sen är det faktiskt nyttigt att jag utsätter mig för mer människor och det är mer folk i rörelse mitt på dagen.
Ska även försöka handla då det är mer folk..istället för strax innan stängningsdags.
Funkar säkert en sån här dag då jag är mer uppåt,men ...
Hoppas spegelbilden är lite okej idag också..annars skiter sig ju alla planer,då fastnar jag inne med att försöka fixa till alla "fel",hittar inga kläder som passar osv.
Min BDD har bara blivit värre,tycker mitt ena öga börjat "falla",pupillen i den är oval..vet ju inte om det är så,eller om det bara ser ut så i mitt huvud...jobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar