onsdag 12 oktober 2011

Ingen speedad dag idag..

Sov lite oroligt,vaknade med hjärtklappning igen..var nervös för att åka till öppenvården av nån anledning.Varit i tvättstugan OCH på min promenad.Spydde dock upp middagen,för jag åt en halv Marabou chokladkaka till efterrätt,kunde inte bara ta någon bit,trots att jag inte ens tyckte efter två tuggor att det var gott längre..åt upp hela halvan ändå.
Är ganska tom på tankar..lite ovanligt.Hämtade ut insomningstabletter ifall att sömnlösheten fortsätter,man blir ju knäpp i huvudet om man inte sover,speciellt då hjärnan redan är sjuk.Såg saker i ögonvrån tex. tyckte en gestalt rörde sig i hallen hela tiden då jag tittade på tv. Min BDD förvärras också om jag inte sovit,min svaga punkt är nämligen ögonen,har jag trötta ögon så tycker jag att jag ser grotesk ut.
I helgen så tyckte jag ju att mitt ena öga var missbildat,eller ögonen var helt olika,ena såg ut som man var drogad och den andra såg ut som man hade haft ögoninflammation typ,med oval pupill också. Elefantkvinnan-thats me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar