fredag 14 oktober 2011

Skakigt..

Hade fd.klasskompisen här inatt.Vi pratade massor..men är ganska frustrerad för han KAN inte lita på mig.Han tror jag ska gå och suga av nån om vi har:bråkat,om jag är ledsen eller om jag är på fest(humör)..Alltså...!! Men efter vi kom överens om att tiden får visa och bevisa,så hade vi en skön natt med väldigt lite sömn,han skulle iväg till jobbet redan 05.00 imorse.
Han är även orolig för att jag ska göra bort mig,supa för mycket om vi är ute och dricker nånstans.Jag började säga dom värsta sakerna som jag trodde att han såg framför sig..Att jag skulle strippa på bordet,flirta och hångla med alla,spy och somna i spyan. För tror han allt det där ska hända,så kommer han nog bli positivt överraskad sen.
Är SKAKIG,höll på och skvätta ut morgonkaffet och prickade knappt munnen med mackan..
Ska till GYN. Sätta in en hormonspiral..och det är en utlänsk man som sätter in den.Har inte bästa gynerfarenheten av en "sån".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar