måndag 10 oktober 2011

Efteråt..

Efter en panikångestattack så blir man så TRÖTT,tom..Vilket var ganska skönt för min del,kunde sova en stund,tror jag..låg i sängen flera timmar iaf. nästan UTAN tankar..bara låg där och kramade om min goseapa.
Känner mig lite värdelös då jag inte klarade av att gå på mötet,men samtidigt lite stolt över att jag med min telefonfobi klarade av och ringa dit.
Pratade med fd.klasskompisen i telefon också...Han behöver en massa bekräftelse hela tiden..säger saker som JAG ska säga till honom.Hur mycket jag saknar honom,hur lycklig jag är att han finns i mitt liv..i helgen ville han veta om hans tunga var skön,om jag älskar hans kuk,om han var den bästa jag haft sex med?!
Blir det inte bättre om jag får säga allt det där självmant,eller ännu bättre om jag VISAR vad jag känner och tycker?! Nu blir det ju bara en massa -ja svar..för man kan ju inte säga annat för då sårar man ju,jag får inte tveka heller då jag svarar,för då -låter jag inte övertygande. :-/ Hoppas det blir bättre med tiden....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar