torsdag 13 oktober 2011

How do i filbunke?!

Är orolig i magen även idag och var tung i huvudet,kom knappt ur sängen..efter jag vaknade för drygt en timme sen så låg jag kvar länge och lyssnade på den hemska blåsten utanför..MÅSTE det blåsa varenda jävla dag!!??
Tänkte även på fd.klasskompisen..hur jag är mot honom.Jag är som en GEISHA! Jag servar honom totalt..Fixar frukost,mat,hämtar dricka,smörjer in hans torra kliande fötter och händer,kliar och masserar hans rygg,klämmer finnar och pormaskar på hans rygg,tar hand om hans exemfläckar,tappar upp bad åt han,suger av och ställer upp förstås när han vill...Han är den tröttaste människan jag träffat,han skulle kunna sova hela helgen om det var så,han är inte vaken många timmar då när han hälsar på,vilket kan ifs. vara ganska skönt också,så får jag vara för mig själv...och kan då sitta här vid mitt andra liv...datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar