tisdag 6 december 2011

Gnäll!

Jag kan inte sova ordentligt utan tabletter,somnar nångång på morgonkvisten,drömmer jobbiga drömmar och vaknar av dom.
Är deppig,är besatt av en person jag inte ens träffat,"svinet" tjatar om jobb,jag blöder (mens) sen över en vecka tillbaks,är iskall (dålig blodcirkulation),fast på natten svettas och fryser jag vartannat.Vaknar med ångest.
Länge sen jag hade en helspeedad uppåtdag,fast vet att årstiden har mycket med det att göra.Höst-vinter (innan snö) = depp!
Helgen närmar sig igen..får lite panik redan,har inga sömntabletter som jag kan ta då ensam-ångesten kommer..Eller jo,sparade 1st Imovane om värsta tänkbara dödsångesten skulle uppstå.
Har Vodka här hemma...men vet inte om jag vågar dricka då jag är ensam numera,skulle nog göra nåt dumt.
Funderar på om jag ska träffa någon,antingen någon ex. eller ny (blivande ex.)
Jag tänkte på "Objektet",han som jag är så besatt av. Och jag kommer nog inte och kunna bli ihop med någon annan numera,för jag jämför dom med honom och då blir dom för vanliga och tråkiga. :o(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar