torsdag 8 december 2011

Hjärnhälsan..

Ja,nu ska hon på öppenvården vara långledig och vi träffas först i mitten på januari.
Men skitsamma,jag har gått där nu i snart ett års tid och inte fan har jag blivit bättre. Hon sa saker som att -försök verkligen och inte dricka i helgen,häll bort spriten eller ge den till nån.Daah! Sen också att jag skulle tänka positivt om af. dom vill ju bara HJÄLPA mig. Dubbel daah!
Nu är den här jobbiga natten här igen,får se om det blir nån sömn.
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen  och träffa arbetspsykologen. Prat,prat,prat ..om mig.Är så less på att prata om mig,hur värdelös jag är,som inte klarar av och LEVA,jobba!
Köpte groggvirke till helgen..får se hur jag gör.
Skrev till "svinet" ändå idag,att det är bäst att han glömmer bort att jag finns,jag mår inte bra nog för att kunna träffa honom nu..oavsett betalning.
Har haft en kul skrivstund med "Objektet",han var på bra humör och fick mig på bra humör.Fast fick huvudet fullt av tankar och fantasier också. Han är som en cancertumör inne i mig som växer och tar över hela min kropp,min hjärna och mitt hjärta.
Vart lite hoppigt inlägg,men så är mina tankar nu också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar