onsdag 7 december 2011

Omöjligt!

Helt jävla hopplöst och försöka somna utan tabletter.
Känner mig förbannad,stressad,frustrerad över SJUKdagarna..Alltså hur många dagar man har på sig tills man måste bli arbetsför igen!! Jag kämpar ju varje dag med att inte ta livet av mig,försöker orka leva,min HJÄRNA är sjuk och den blir inte frisk på kommando!! Tyvärr..ingen hellre än jag önskade att jag kunde bli stark igen och sluta lyssna på hjärnan och kroppen.Skita i hur dåligt man än mår,hur ont man än har..man MÅSTE orka arbeta! Fast nu har jag ju börja tänka att jag måste faktiskt inte...jag har ett val...och det är att avsluta lidandet.
Jag såg på programmet *Svenskarnas hemliga liv* och det handlade bla. om en man som hade en tumör som växte i ansiktet på honom..som elefantmannen. Men ändå,trots hans groteska utseende så var han lyckligt gift,hade 2st. barn och ett jobb han trivdes med. Det får mig och tänka på att jag är nog GROTESK inuti,för ingen kan älska mig,så måste det vara.Det finns få människor här i världen som är lika oälskade som jag.Till och med Hitler hade nån som älskade honom och det förklarar ju en del om man tänker logiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar