lördag 10 december 2011

Spy ut ångesten?

Har inte spytt på ett tag,för jag har inte ätit så mycket,men nu känner jag att jag måste,trots att jag knappt får ner mat,så det blir dubbel-tvång. TVINGAR i mig mat, mår skit av att äta,hoppas att ångesten släpper lite efter spyandet.
Jag drack lite igår..så tog spriten slut så jag bjöd in fyllgrannen,han hade med sig lite dricka. Sen började han taffsa på mig,så jag slängde ut han.
"Objektet" fanns där igårkväll igen,han fortsätter och skriva snälla saker till mig som att han gillar mig på nåt sätt..Men sen tar han ner mig på jorden ganska fort genom att skriva att vi aldrig kommer och ses.
"Svinet" fortsätter och tjata om "jobb",trots att jag bad han glömma bort mig.
Nää..nu ska jag spy lite..(eller mycket)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar