fredag 9 december 2011

Ledsen

Är så ledsen igen,tårarna rinner.Var på arbetsförmedlingen och grät även där,så hon fick agera mer psykolog än arbetsvägledare.Jag berättade om mina ätstörningar för henne och då sa hon-Du verkar ju få näring i dig!!..Vilket jag tolkar som att du är ju FET!
"Måbramänniskan" skickade en vänförfrågan till mig på fb. Accepterade direkt,utan att tänka mig för.Fick då se bilder på honom med hans nya käresta,som tur var så var det inga kyssbilder.Även en annan sak jag reagerade lite på,hon har skrivit en massa kärleksförklaringar till honom,men han har varken svarat på dom eller skickat något sånt på hennes sida.
Det sorgligaste med mig är att jag skulle träffa honom direkt utan att blinka eller tveka,även om han bara ville ha måbrasex. Så självdestruktiv och ensam är jag.
Det som rör om i min hjärna ännu mer är att "Objektet" skrivit snälla saker till mig nu ett tag.Förutom att han tror att jag skulle bli för jobbig om vi träffades.
Vilket ifs. jag också tror. ;-) Skulle nog vara som Rose var på 2 1/2 män.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar