måndag 5 december 2011

Jag ÄR sorgligast!

Jag har ben,jag har armar,jag kan se,höra och göra mig förstådd. Finns så många här i världen som skulle byta liv med mig närsomhelst,som inte har allt det där.
Jag VET om det där,jag har ingen rätt och tycka synd om mig själv,må dåligt..jag borde vara TACKSAM!
Varför vill jag skada den här kroppen? Varför klarar jag inte av och vara mer positiv? Varför kommer jag bara ihåg alla ord som sårat istället för alla komplimanger och snälla saker? Varför ler jag inte bara,skiner som solen,så ler folk tillbaka? VARFÖR??..................................finns det så många frågor i mitt huvud som jag inte kan svara på!!

1 kommentar:

  1. Det är en fråga som jag också skulle vilja ha svaret på...annars kanske min vän väljer att "försvinna"...Kram C

    SvaraRadera