måndag 21 november 2011

Anonyma hyenor!

Har läst och blivit ledsen/förbannad över hur jävla grym "mänskligheten" är.Ja,det gäller Lina..Ni som följer hennes blogg vet. Jag råkade ut för liknande påhopp,då min blogg var mer avslöjande,fanns folk som inte klarade av min ärlighet,dom blev hatiska och "visste" saker om mig och mitt liv,saker som dom fantiserade fram och började diskutera med andra,med lika livlig fantasi.
 Om man skiljer sig från mängden,tänker, tycker annorlunda och vågar visa det och stå för det,så finns det alltid en grupp elaka anonyma hyenor som vill sätta dig på plats.Avundsjuka idioter som inte TÅL att man är unik,speciell.
Oftast är det framgångsrika människor som råkar ut för denna avund..så egentligen förstår jag inte hur en förlamad, tablettmissbrukande ung kvinna kan råka ut för det här? Jag TROR det är för hennes blogg har så många besökare..bara en sådan liten sak. Nu gör dom ALLT för att få bort hennes populära blogg.
Att dom sparkar på någon som redan ligger bekommer dom inte,för dom är totalt känslokalla egoister.
Och ÅTERIGEN,så finns ordpoliserna där...Har man slut på dom elaka orden,så kan man alltid anmärka på stavningen,så kanske folk tror att man är smartare än den som stavat fel. Huvudsaken är att man vinner,man är den som har RÄTT,är smartast och bäst.
Det är lite läskigt att så många vet i vilken stad Lina bor och hur hon ser ut.För jag misstänker tyvärr att en del av dom där hyenorna ger sig inte först Lina är riven i bitar,dom vill känna blodsmak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar