söndag 20 november 2011

Plågsam sanning.

Jag har plågat mig själv med att skriva med "Objektet" igen. Får sanningen kastad i ansiktet gång på gång,han ÄR inte det minsta intresserad av mig!! När ska min tröga skalle FATTA det??
Han är ihop och kär i en KILLE!!!
Men han har ju funnits där i ett års tid nu..när jag kännt mig ensam,han har "lämnat" mig flera gånger och slutat skriva,men sen helt plötsigt så finns han där igen.
Han skriver inte ens speciellt snälla saker till mig,men jag är helt besatt av honom,jag LEVER honom,jag drömmer om honom,jag blir både glad och ledsen av honom.Ikväll så blev jag ledsen igen,fick veta mer än vad jag ville veta egentligen.
HUR ska jag kunna släppa han???har försökt..men han är som en drog,som jag inte vill/kan leva utan.
Nu blir jag så där skönt flummig av sömntabletterna igen..härligt och få sova bort från skiten ett par timmar.
Hoppas jag aldrig mer vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar