lördag 19 november 2011

Samma rubrik som förra lördagen...

Har så sjukt tråkigt igen,har roat mig med att äta och spy i brist på annat destruktivt.
Hade en kniv på vardagsrumsbordet och blev frestad på att testa och skära eller hugga lite på mig själv,så det händer nåt,så jag känner nåt,men valde då att äta och spy istället,blir inga fula ärr efter det.
När jag blir så här uttråkad och rastlös,så får jag inget gjort..försökte sortera och gå igenom papper,men det var BORING! Fastnade med att lösa ett korsord i en tidning istället.
Har även varit på en spelsida,som jag inte besökt på jättelänge,..där finns en massa ordspel,strategispel osv. och jag var ganska duktig på dom förr,när jag hade tex. bokstäver huller om buller,så kunde jag snabbt bilda ord,men nu är jag TRÖGAST.
Jävla ECT-våldtäkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar