söndag 13 november 2011

Ger upp..

Kan inte stänga av hjärnan och somna,har försökt med tv:n på och utan,ögonen svider av trötthet,men hjärnan maler på en massa skit utan mening.
Så jag tar mina insomningstabletter och gör ett nytt försök en annan kväll med att sluta.
Blä..jag brukar inte ge upp,är jävligt bestämd,men....fan jag vet inte,har en tuff vecka framför mig,borde nog inte lida av sömnbrist just nu.
Är hungrig också..sugen på att vräka i mig några skivor Skogaholmslimpa,(och spy),mycket därför jag inte kan inte kan somna heller.
Gick ju på min promenad,så därför behöll jag middagen i magen..men det är bra många timmar sen.
Retar mig på fd.klasskompisen också...han klickar GILLA på precis allting jag skriver på fb. Grrr..Låt mig vara!!!

2 kommentarer:

  1. Hmm, har också reagerat på det...så förr eller senare så skriver jag väl någon elak kommentar hos dig, riktad åt honom...Kram C

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte att jag skriver nån status om att jag -Går och bajsar, eller nåt och ser om han gillar även det.

    SvaraRadera